Управление, подбор персонала стр. 147

Популярное
Henri Samier

This book explores the scientific perspective on the concept of intuition, particularly in relation to vibration, music and emotion. Taking a multimedia approach, it contains practical exercises that...

Подробнее
Екатерина Стародубцева

В книге «Охота за талантами» собрана самая необходимая информация: как работать с заказчиком вакансии и с соискателем, что такое пассивный и активный рекрутмент, как провести эффективное...

Подробнее

«Стратегические решения и риск-менеджмент» – ведущий отечественный научно-практический журнал, посвященный вопросам обеспечения устойчивости бизнеса, непрерывности его развития. Издание освещает...

Подробнее
Aldivan Teixeira Torres

“O segredo de ser feliz” traz as linhas mestras referentes a várias profissões.Nelas,o leitor vai deparar-se com os prós e contras de cada eixo profissional facilitando a compreensão por meio de...

Подробнее
Лэс Гиблин
1
(2)

Станьте гуру коммуникации и добивайтесь всего с помощью простых правил общения. Их автор, Лэс Гиблин, – признанный эксперт в области межличностного взаимодействия. Он провел более тысячи семинаров по...

Подробнее
Эдвардс Деминг

Это последняя книга одного из величайших гуру менеджмента XX века. Д-р Деминг вложил в нее весь свой опыт, основанный на теории глубинных знаний – одном из относительно поздних его открытий. Деминг...

Подробнее

Для студентов, обучающихся по направлению 38.04.04 «Государственное и муниципальное управление», магистерская программа «Кадровый менеджмент в органах власти».

Подробнее
Нина Осовицкая

Новая книга из серии «Библиотека HeadHunter» об актуальных HR-практиках в России основана на проектах победителей и номинантов конкурса «Премия HR-бренд 2017». Проекты в книге разделены по ключевым...

Подробнее
Иванова Светлана Владимировна

HR-брендинг позволяет компании создать позитивную репутацию на рынке труда, снизить текучесть кадров, привлекать и удерживать лучших кандидатов. Да, можно добиться впечатляющих результатов...

Подробнее

Научно-практический журнал «Современная конкуренция» выходит с 2007 г. и публикует материалы, посвященные вопросам предпринимательства и предпринимательской конкуренции. Журнал нацелен на сокращение...

Подробнее
Tim Dixon

A groundbreaking exploration of the most promising new ideas for creating the sustainable cities of tomorrow The culmination of a four-year collaborative research project undertaken by leading UK...

Подробнее
Neil Maiden

The World is changing and then also how enterprises carry out innovation needs to change. The book presents new methods and tools (from Creativity to Engineering), aimed at promoting and sustaining...

Подробнее
Dave Ulrich

Nearly a decade later, leading change pioneers in the field have realigned to bring you the second edition of the Change Champion's Fieldguide. This thoroughly revised and updated edition of the...

Подробнее
Eduardo Salas

Praise for Developing and Enhancing Teamwork in Organizations «Few questions are more vital and important than teamwork, in an increasingly interdependent and connected world. This volume is a unique...

Подробнее
Florescu Ionut

Reflecting the fast pace and ever-evolving nature of the financial industry, the Handbook of High-Frequency Trading and Modeling in Finance details how high-frequency analysis presents new systematic...

Подробнее
Abbie Griffin

A clear, practical guide to implementing Open Innovation for new product development Open Innovation: New Product Development Essentials from the PDMA is a comprehensive guide to the theory and...

Подробнее
Azhar Iqbal

Reality-based modeling for today's unique economic recovery Economic Modeling in the Post Great Recession Era presents a more realistic approach to modeling, using direct statistical applications to...

Подробнее
William Rothwell J.

Get on the cutting edge of organization development Practicing Organization Development: Leading Transformation and Change, Fourth Edition is your newly revised guide to successful organization...

Подробнее
Philip Kotler

Boost profits, margins, and customer loyalty with more effective CRM strategy Managing Customer Experience and Relationships, Third Edition positions the customer as central to long-term strategy,...

Подробнее